quinta-feira, 18 de dezembro de 2008

Siste dag på norskkurs!!!

Yeah. Today was my last norwegian class. It was a nice experience to learn a new language a bit and to share this experience of learnig with people from all around the world: Uruguay, Thailand, Georgia, England, Poland, India, another student from Brazil...I'm gonna miss you guys! We had so much fun toghether. Thank you guys! I think I gotta show a bit of what I learned and write a small presentation of my self på norsk:
Hallo! Jeg heter Karen Anne. Eg er nå tjue fire år gammel. Jeg kommer fra Brasil og snakker portuguisisk, engelsk, spansk og også litt norsk. Nå bor jeg i Norge, Stavanger. Jeg har vært i Norge for fire måneder nå. Jeg har det veldig godt i Norge, men eg savner familien og venner i Brasil. Her er veldig kaldt og jeg trenger lue, skjerf, tykk jakke, hansker og vinter klær å gå ut. Eg likker når sola skinner og eg liker snø, men eg liker ikke når det regneir. Her i Stavanger reigner ganske mye i november. Jeg er glad vi er i desember nå, fordi vi har mindre regn, mer snø og jul! Jul er velgid, veldig godt og koselig her i Norge =) Ha det bra, alle sammen!

Nenhum comentário: